Canım benim uzun süre olmadı yaşlı bi teyze göbeğime baktı eliyle dedi yerinde değil senin adetlerin cok ağır geçiyordur dedi gerçekten öyle ölüp ölüp diriliyordum adetlerimde.Neyse göbeğime bardak yaktı sonra kasığımdan bağladı kaymasın geri diye bir hafta sırt üstü yattım sadece WC kalktım (bu kısmı zordu benim için ama her teyzenin stili farklı sanırım ) dediklerini yaptım bu ay olmazsa diğer ay olur bebek inşallah dedi. Ve gerçekten de öyle oldu Allah ıma bin şükür Rabbim o yaşlı teyzeden razı olsun sağlıkla kucağıma almak nasip olur inşallah