Ben. 2 çocuğuma da göbeğim çekilince gebe kaldım. 10 ve 1 yaşında kızım. Korunmasız ilişki olduğu halde gebe kalamıyorum. Ama göbeğim cekildigi ay hamile olduğumu öğrendim. Şans mi şansızlık mi bilemiyorum. Çocuk istediğimiz zaman çeken birini bulmak çok zor oluyor malesef. İlk çeken kadın çok yaşlıydı ve vefaat etti, yıllar sonra başka kadin buldum ve 2. kızıma hamile kaldım. 3 gebelik için yine aynı kadına gidecem. Çünkü başka çarem yok