Ddmyvz oooo niye bu kadar dert oldu ya bu olay 5000 altı sezaryan 200 250 altı muayne ücreti olan adam akıllı hastane varmı allah aşkına alelade her doktora güvenilmiyo ki. Kimin kesesi kimi niye bu kadar rahatsız ediyo hormonal durumlar heralde 😣 sağlık bu kimse kimsenin ne şartlarda hamile kaldığını bebeğini ne şartlarda nasıl kucağına alıcağını bilemez imkanın vardır verirsin yoktur yavrunun ve kendi sağlığın için tedbir bizden takdiri Allah’tan der imkanlarını zorlar belki kredi çeker istediğin hastanede doğurursun anlamsız bi tartışmaya istemeden sebep olmuşunuz 😞 sağlığıyla ve sağlığınızla yavrunuza kucağınıza almak nasip olsun inşallah 😇🍀🙏🏼