Kızlar sanırım birazda şans meselesi bende 26. Haftama kadar pembe maviye gittim kan testlerim dahil orda yağtırdım ama sizin dediğiniz kadar ilgili değildi malesef en son doktorumdan aldığım ters bi tepkiyle değiştirdim hastaneyi o yüzden içiniz nerde rahat ediyosa orayı tercih edin ben hiç memnunnkalmadım malesef😒