YesimAyd Deryalp bana bu doktoru ikitellideki kuaförüm önerdi çoğu akrabası arkadaşları ve kendisi gürkan beyle doğum yapmışlar ve çok memnunlar ben istanbul hospitale gidiyordum bana düşük yaptığımı söyleyip korkuttular sırf yatırıp paramı yiyebilmek için sonra da bu doktoru duyup farklı bi doktorda görsün istedik ve çok memnun kaldık 35haftalığız şuan durumumuz gayet iyi doktorumuz saolsun
gizemmm Ddmyvz Yok yok yani. Ben Ümraniye de özel bi hastaneye diz ağrısı için muayene olmaya gittim bi de hamileyim adam yüzüme bakıp git şu MRı çektir dedi. Muayene etmedi ama muayene ücreti aldılar Ve Acıbadem’le aynı ücreti ödedim yani. Fark ise çok fazla Sağlık konusunda ne kendimi ne de bebeğimi riske atmam yani. Çalışıp kazanıyorum bunun için çalışıyorum zaten Allah sağlık sıhhat versin gerisi önemli değil
Ddmyvz gizemmm bizde eşimle böyle düşünüyoruz sağlık herşeyden önce geliyor olmuşken iyisi olsun rosie atmayalim ki aklımızda soru işareti kalmasın. Para çalışılıp kazanılır Allahın izniyle
gizemmm Ddmyvz aynen öyle. Bende bu süsleme ve babyshowerlara karşıyım mesela. Onlara para harcamak bana gereksiz geliyor.
Zeynepmira Rabia88 karataş hastanesi doğum normal ve sezeryan aynı 2100 oldu yılbaşı itibariyle canım bende orda yapicam allah kısmet ederse
MerveTaer Lüks adı duyulmuş hastaneler genelde bu ücrette oluyor benim doktorumda 3000 bin Doğum ücreti adı duyulmuş bi doktor bilim adamı kendisi muayene ücretide 300 tl tüp bebek benim güvenerek gidiyorum
Zeynepakg deletedmom11 burdaki 100 bayandan 99 una gore daha rahat dogum yapicam derken siz ne yapmis oluyosunuz acaba, herkesin kendj tercihi kimisi az butce ayirir kimisi cok, o parayla neler neler yapilir kafasina girilirse ohooo bu kimseye dusmez
Fyzard YesimAyd Aysgeulburakk ayy ilk defa burada aynı hastane ve aynı doktora gittiğim kişiler gördüm nedense bi mutlu oldum 😁 bende 31 haftalığım aslında ilk başlarda ramin beye gidiyordum o da iyi bi doktor çok nazik çok kibar ama neredeyse hiç bilgi vermiyor 5 dakikadan fazla sürmüyordu yani muayenelerim sonra gürkan beye gittim çok çok memnun kaldım hem esprili hemde çok ilgili ☺👍
Edatalha Bhr34 bende orda ayşe funda demire gidiyorum iyi bi bayan aslında ama ne biliyim hastane olarak snki içime sinmeyen bisey var çözemedim
Zeynepakg Ddmyvz ay cok yeni cok guzell,insaallah kolay bi surec olur sizin icin, ben 38. Haftamdayim artik cok yorucu oluyor
Bhr34 Edatalha evet nedense bende hastaneye bi türlü ısınamadım bi türlü içime sinmedi.kadriye hanımada söyledim başka hastaneye geliyormusunuz ben bu hastane konusunda hiç rahat değilim diye.oda kendince beni ikna etmeye çalıştı ama nedir bukadar huzursuz eden anlamadm daha önce olumsuz şeyler duydum ondan etkilendim sanırım