Şu an bende Altunizade Acıbadem hastanesine gidiyorum doktorumdan çok çok memnunum
Özel de Doğum yapıp doğru düzgün vitamin bile yazmayan doktorlar var
Peki o parayı neden alıyorlar o zaman ?
5 bin lira veriyorsunuz Doğum sonrası dişleriniz çürük kemikleriniz erimiş.
Bunu yaşayan da benim gibi sağlık personeli arkadaşım.
Ve bende sağlıkçı olmama rağmen evet 10 binin üzerinde ödedim ve kendimi en rahat hissedeceğim hastaneyi seçtim. Çünkü sağlık sektörünü çok iyi biliyorum...
HER ay gidilen muayene yapılan kan tahlilleri bebek için gerekli testler ilaçlar son haftalarda her haftaya inen kontroller toplayınca zaten nerdeyse aynı fiyata geliyor. Özel sağlık sigortası bana çok mantıklı geliyor
Hamileliğimde gebelik dışında bir sürü rahatsızlık geçirdim ve bu özel sağlık sigortasının çok çok faydasını gördüm
İstesem devlet hastanesinde de muayene olurum tanıdık da çok sağlık çalışanı olduğum için ama maalesef benim için devlet hastaneleri tüm güvenilirliğini kaybetti👎🏻
İkinci çocuğum olsa yine aynı şeyi yaparım. Ve araştırırsanız ne kadar fazla hizmet içerdiğini görürsünüz
Yurt dışında tüm hastaneler özel gibi zaten Almanya vs. Normal Doğumda bile 4 günde taburcu ediyorlar her konuda yardımcı oluyorlar ama Türkiye sağlık konusunda çok geride.
Görümcemden biliyorum Almanya da Doğum yaptı devlete ait hastaneler çok ilgili temiz ve anneyi kesinlikle yalnız bırakmıyorlar
Türkiye de sabah Doğum yap akşama taburcusun. Bence bu kadar basit olmamalı herkesin annesi veya bir yakını yok yanında. En azından hasta toparlamama kadar ilgilenmeleri lazım