Goncagul03sahin şu anki kilonda al lohusa takımları esnek kumastan oluşuyor, ve giydikce daha da esniyor.. Ben Doğum kilomdan bi beden büyük almıştım cuval gibi durdu üstümde. 85 kg doğuma girdim, xl beden almıştım. M beden alsam cok güzel dururdu. Tesettürumden dolayı L beden daha uygun dururdu bende.. Inanin giydikce esniyor o kadar rahat oluyolarki. Doğum kilolarım gittikrten sonra giyemedim ben