Goncagul03sahin Merhabalar şuan 5 aylık hamileyim 1 kilo verdim şuan M bedenim lohusa geceliğim şuanki bedenime göre mi almalıyım yoksa kiloya bağlı beklemeli miyim?
beyzacmvrc Goncagul03sahin ben alırken 7 ayliktim dogimdan sonra şimdiki gibi olursunuz hemen hemen su an ki bedeninizi alın demişti o zaman 160 boy 65 kg ydum M tavsiye etti tam oldu inşallah doğumdan sonra da olur Bir tane daha aldım çok uyguna denk gelince onu L tercih ettim belinde lastigi var hamile pantolonlarindaki gibi Allah’tan
Denizkaramuk Goncagul03sahin Şimdiden alma derim herkesin bedeni değişiyor mesela benim göğüslerim aşırı büyüdü yani 2 beden büyük almış olsaydım bile göğüs kısmı çok kasardı beklesen daha iyi
1erkekkannesiiii Goncagul03sahin canım ben s bedenim herseye l aldım cok rahat oldu. Doğum şekline göre de degısıklık gösterir dikiş yerin olursa alt üst takım zor oluyor mutlaka göbek üzerine kadar çekebilmen lazım rahat olur
Bet1 Goncagul03sahin ben s bedendim m beden almistim hepsi oldu beli ayarlanabilir oluyor zaten eğer gogusleriniz de aşırı büyük değilse. Bide alırken mevsime de dikkat et hangi ayda doğum yapacaksan o aya göre al canım. Şimdi m bedendim l alçak lohusa takımlarını 2. Hamileliğim
Goncagul03sahin Heramm hmm doğru diyosun bide ilk hamilelik ne kadar kilo alırım ne olur hiç tahmin edemiyorum
Goncagul03sahin beyzacmvrc şimdi kilo da verdim ben ondan dolayı iyi gibi geldi de belli de olmaz kimseye de danışmadım o yüzden almamak en doğrusu belli ki
Goncagul03sahin Denizkaramuk benim çok aşırı olmadı onda sorun yok da işte beden yüksek olursa sıkıntı almıştım lohusa takımını ama ilerde ne olur bilmem iade ederim artık
Goncagul03sahin 1erkekkannesiiii evet doğumun nasıl olacağı da belli olmuyor elbise tarzı alsam iyi olur senin dediğine göre
1erkekkannesiiii Goncagul03sahin elbise tarzı cok rahat oluyor ama üstten bol olmalı ki rahat emzirme yapabilesin komple elbiseyi kaldırman gerekiyor yoksa canım
Goncagul03sahin Denizkaramuk tabiki olabilir zaten De ilk hamileliğim olduğu için pek bilgim yok o yüzden danışıyorum işte ona göre alırım
Ecem95 Goncagul03sahin son 3-4 hafta kala al ben 36. Haftamda aldım lohusa geceliğimi şu an baya erken bence yine de siz bilirsiniz
Goncagul03sahin Ecem95 yok yok deneyimlisiniz siz daha iyi bilirsiniz doğuma yakın alırım ozaman fiyatlar artmaz inşallah 😅 ama sence elbise tarzı mı almalıyım yoksa takım olarak mı
Ecem95 Goncagul03sahin ben 4lü takım olarak aldım cokta uygun bir fiyata aldım 1 hafta önce sabahlık, pijama takımı ve gecelik olarak her yerde cok pahalıydı 618 tlye geldi 4lü takım normalde her yerde bin küsür lira
beyzacmvrc pelinozturkk pijaboxoutlet Instagram sayfasından aldım bir tane. Bir tane de dolaptan .mağaza kapatmıs satiyolar
Kvsrsyds Lohusa gecelikleri zaten hamileliği göz önüne alarak üretiliyor o yüzden kendi bedeniniz iyi normal gecelik alacaksanız iki beden büyük rahat oluyor
elizanakbulut Goncagul03sahin her şeyi erken al ama onu erken alma şuana kadar kilo almamak aslında normal olanı . ama asıl mesela 3. trimerde başlıyor çok kilo alma şansın var yada belki karnın çok büyür . ona göre alırsın