himne_ ben 5.haftada gittim beta 1337 çıktı ama ultrasonda kese görmedi çok küçük dedi 4 gün sonra tekrar gel dedi tekrar gittim baktığında keseyi gördü. Benim de belirtilerim yoktu sadece regl olacak gibi karın ağrısı ve göğüs hassasiyeti vardı. Korkmayın daha çok küçük olduğu için görünmemesi normal.