Hamileyim 4+3te doktora gitmiştim ama çok erken gelmişsin 10 gün sonra tekrar gel dedi pazartesi gidicem tekrar. Ama şuan ne göğüslerimde hassasiyet ne bulantı hiçbi belirtim de yok sadece 5.haftada karnım ağrıdı biraz regl gibi. Önceden bi kaybım var o gebeliğimde göğüs hassasiyetim çok vardı şimdi böyle hiçbişey olmayınca panik yapıyorum ister istemez. Hiçbi belirti olmadan gebelik geçiren var mı?