@“Tatlicilek”#p27230384 İnsanları yargılamak sana mı kaldı herkesin doğrusu kendisine herkes istediğini yazar bi yerde durmayı bileceksin saygı duyacaksın içer içmez EDEP yoksunu bu yorumlarınla şaha mı kalktığını düşünüyorsun bence tam tersi insanların hakkına girip moral bozmaktan başka bi boka yaramadı hamile insanların ayrıca.. SANANE kardeşim SANANEEEEE bu kadar karışmayın ya bu kadar kötü kalpli olmayın ya sizin gibilerden bıktıkkkkk