Yesimburak 10 sene aktif sigara içtim. Şuan 25. Haftanın içindeyim. Bırakalı kaç zaman oldu bilmiyorum o kadar üstüne düşmedim ki üç dört hafta olmuştur herhalde. Öncesinde hiç hamile degilmişcesine normalden de yoğun kullanıyordum hatta içmemek gerektiği düşüncesi beni daha çok strese sokuyordu daha çok içiyordum. Sonra bir gün kiyafetlerimi kirliye atacaktım tişörtümü kokladım hirkami kokladım tiksindim, bebeğim bu kokuyla mi taniyacakti annesini? Kafaya koydum içmeyecektim o kadar içmeyen insan var kendimi o insanların yerine koydum ve hiç sigara icmedigimi tadını bilmediğime inandırmaya çalıştım kendimi, ben hiç sigara içmedim ki kokusundan da nefret ederim içenler gerçekten düşük profil insanlardır diye düşündüm hep ve bu düşünceler işe yaradı, yavaş yavaş bilinçli bir şekilde dayanmaya çalıştım ara ara krizler geldi ama geçici olduğunu 2 dakika sonra bu istegin kalmadığını bu anın bir kriz anı olduğunu düşünerek bilinçli hareket ettim sürekli. Sinir patlamaları yaşadım bir iki kere ama dayandim. Bekledim kafamı dağıttım elimden gelen şekilde gerçekten de iki dakika sonra istek yoktu. Her şey bilinçle alakalı bilinçli hareket edip o anı kontrol edebildiğinizi farkettiginizde zaten kurtuluyorsunuz şimdi günde belki bir iki kere aklıma geliyordur o da eşim kullandigi için ama asla zorlanmiyorum. Zamanla o ufak krizlerde azalıp bitecek bende tertemiz kokum beyaz dişlerim sabah kalktigimda ferah nefesim ve bağımlılık hissinin verdigi o tutsakliktan kurtulmuş olacağım tamamenn çünkü ben daha güçlüyüm ben içersem yarın evladım da içer , bu iğrenç zehire onu ozendirerek pasif içici yaparak mahvedemem binbir zorlukta taşıyıp doğurup büyütüyoruz.