Eşim isim konusunda böyle birleyen istemedi ama kayınpederim ister gibi oldu bende eşime senin annen baban varsa benimde var o zaman iki babanın adını da koyalım yada iki annenin de dedim sonuçta bende gökten zembille inmedim benimde atalarım var seninkilerin koyup benimkileri yok satamam dedim oda tabiki zaten öyle bir şey olmayacak biz kendi beğendiğimiz isimleri koyacağız dedi bir kız bir oğlum olacak nasipse kimsenin adını koymayacağız bence bu şekilde anlatabilirsin sonuçta erkek olmak onun anne babasına öncelik tanımıyor ne zorlukla taşıyoruz bebeklerimizi kimsenin söz hakkı olmamalı bu konuda