Deletedmom_50 ya niye böyle kötü düşünüyosunuz ..
Grip bile şak diye olmayızki önden bi nezle oluruz ..
Allah korusun niye açılsın bide ..
Hadi oldu diyelim illaki akıntın olur ağrın olur vs ..
Hiç düşünmedim böyle ihtimalleri kötü yorumlara kapattım kendimi kimsenin dediklerini dinlemedim..
19 20 haftamda sıkıntı yaşadım sonra tekrar 30 haftalarımda tekrar sıkıntı yaşadım doğum olabilir dediler ben hocam korkmayın 38den önce doğurmicam dedim ve sonuç şükür 38+6 oldum dikişler alındı 10 gündür tık yok doktorum inadından doğurmadın der …
Biz riskli gebeyiz süreç normal hamilelikten daha zor morelini yüksek tutmak zorundasın hem kendin hem karnındaki için ..
Ben bi kayıp yaşadım üstüne bu bebeğimi yapmak istedim ve bütün riskleriyle yatacağımı bile bile istedim bebeğimi hiç şikayet etmedim of neden zor demedim rabbim yüzümü güldürdü sabrımın sonunu selamete erdiriyor şükür ..
Olumlu düşün lütfen ..