Deletedmom_49 Aslie1 Oo işe gitmek mii maşallah ben işi falan bıraktım direkt. Doktorum ne olursa olsun demişti ama ben riske atamam ki üstelik ilk çocuğum 😌
Deletedmom_50 Gumus25 Ha tamam canim benim kabız değilim zaten bide şey 15 gün riskli dedi daha bugün 3 günüm doğru mu
Gumus25 Deletedmom_50 bana öyle bir şey demediler ama yine de tabi ilk başta daha hassas oluyor dikkat etmen iyi olur 😊
Gumus25 Deletedmom_50 yani önlem amacli erken haftada mi yapıldı? Yoksa açılma falan farkedip oyle acil olarak mı dikiş attılar demek istedim
Gumus25 Deletedmom_50 hmm anladim belki o yüzden uyarmislardir bol bol dinlen bence bu süreçte. Sağlıkla kavuşalım bebişlere💗
Gumus25 Deletedmom_50 bende 15 haftada olmuştum şimdi daha iyi hissediyorum kendimi ilk başlarda bende korkuyordum
Deletedmom_50 Gumus25 olabilir canim benimki ozamanlar normaldi bende iyiyim çocuğumu hissediyorum hep çünkü çok şükür