Kimsenin hobisi olmamasına çok şaşırdım . Benim o kadar çoktu ki. Riskli gebeliğim sırasında bile karakalem resim kursuna gitmiştim. Sonra eve bağlı yatış moduna gelince dürbün aldım ve kuş gözlemi yaptım .
Hamilelik öncesinde ise , bitkilerimle ilgilendim, her yaz yazlık çanta örerim, bir ara amigurimi yapmıştım , yemek tarifleri denerim, film izlerim , kitap okurum, ev düzenlemeyi severim yine, sporla ilgili olarak yoga yaptım bir kez çok güzeldi. Evde fitness, pilates yaptım . Gezmeyi severim , müze gezmeye bayılırım .
Yani denemeyi çok severim.
Bebekli hayatta da olabildiğim kadar aktif olmak istiyorum.