Em16 2li yi yaptırdım amniyosentez alalım dediler istemedim 3lü testi yaptırdım yine alalım dediler istemedim zararlı çünkü.Yaştan dolayı hep sıkıntı çıktı.3 tanıdığıma da aynı şeyi söylediler çok şükür 3 bebekte sağlıklı.Kimin burnu yok kiminin parmağı yok dediler test gönderdi halamın gelini Fransa’ya bir sürü para verip şükür sapasağlam doğdu.bir kızım var 3 yaşına girecek onda böyle birşeyim çıkmadı.Size kalmış.