Sm135 canim benim de 2 li temiz 3 lu taramam çok yüksek çıkmıştı 1 hafta öncesine kadar psikolojimi bozdular amniyosentez dediler direk biz özel de ayrıntılı ultrosn yaptırdik şükürler olsun temiz çıktı hiç aldırma amniyosentez çok riskli imknin var ise ayrintiliya gir kuzum ben kendi kendimi yedim pskoljm bozuldu daha kendime gelemedim benim yaptığım hatayı sen kendine yapma sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🤲🤍🙏🌸