ZTB Rozii canım vajinal girdim ben hep. Reglim 2 gün gecikti test yaptım pozitifti. 3. Gün doktora gittim ilk öyle gördüm. Karından görünmezdi ama
Rozii ZTB Anladım tatlım hayır hayırlı kucağımıza almak nasip olsun inşallah , alttan muayeneye cesaret edemedim 🙈
Brn_cnn Tugbaer1 merhaba rica etsem ben de söylesem bana da tahminde bulunursunuz belki🥲 ben Aralık, esim mayis, Bebeğime ocakta hamile kaldim 🤍
ZTB Rozii neden herkes alttan muayeneden korkuyor sıkıntılı bir durum mu oluyor acaba merak ettim 🥲 kime sorsam alttan girmek için erken vs diyo da 🐒
Rozii ZTB ya aslında doktorlar tarafından söylenen bir durum değil doktorlar ona göre bakar zaten kanama vs yoksa tabi sanırım halk arasında böyle bir yargı oluşmuş bende tam bilmiyorum zararlı veya zararsız diyemem sadece kendi tercihim diyelim ☺️🌸
Rozii ZTB ve bazı doktorlar bakmak istemiyor bekletiyor bazıları bakıyor benim doktorum bakmadı iki hafta sonra gel dedi 🤷♀️
ZTB Rozii benimki direkt ilk muayenede çat diye baktı valla 😀 kese hatta 1,5 milimdi çok komik boşlukta minicik bi nokta
Rozii ZTB 😂 ya daha çok minicik doktor biraz enterasan geldi bana nerde gidiyorsun doktora bir sonraki muayenende başka bir doktora da gözükebilirsin ekstra kafana hangisi yatarsa
ZTB Rozii memnunum şükür doktorumdan çok rahat bi kadın 🥰 beni de rahatlatıyor. Anaç baya 😍 sadece bizler gibi çok meraklı 😛 acaba yerleşti mi işte yolk oluştu mu içi dolu mu falan hemen kendi de görmek istiyor galiba 😀
Syilmaz Bi cinsiyet tahmini rica etsem bebeğimin 🙏🏻 Prenses_annesi3 ZTB Brn_cnn https://mutluresim.com/image/KOdyL
Prenses_annesi3 Syilmaz kaç haftalık canım ben pek anlamıyorum vala ama erkek gibime geldi doktorun hiç benzetme bile yapmadimi