ZTB Kızlar selam 🫶 daha minnağız çok 5+4 teyiz:) Çin takvimine göre kız çıkıyor:) Japon testine göre kız. Maya testine göre de erkek 😀😀😀😀 şekline göre tahmin edenler varmış sizce ne gibi görünüyor. Yardım edebilir misiniz 🙏🏻💖💖💖[https://imgyukle.com/f/2023/04/08/QWodAv.jpeg](https://)
Rozii ZTB benim de 5+4 aynıyız 🙈☺️ben daha bebeği görmeye gitmedim keseyi gördüm sadece bebeği ne zaman gördün ultrasonda canım
ZTB Asyos34 ay teşekkür ederim çok 💖🫶 rüyamda erkek gördüm :) sağlıklı olsun inşallah o ilk isteğim ama kız çok istiyoruz ama hayırlısı tabi 💖💖💖
berfintkn ZTB bende kız istiyordum hatta dualarım hep sağlıklı olsun kız olsun şeklindeydi sonuç erkek😂 sağlıklı olsunlarda Allah gönlünüze göre versin🩷🩷
ZTB Beggg ne çok şey varmış 😀😀 bugün doktora dedim böle böle şeyler varmış sizce neye benziyor diye ciddimisin diyip güldü 😀😀😀 hayırlısı bakalım sağlıkla kolaylıkla gelsin de 🫶
Brn_cnn Tugbaer1 merhaba rica etsem ben de söylesem bana da tahminde bulunursunuz belki🥲 ben Aralık, esim mayis, Bebeğime ocakta hamile kaldim 🤍
ZTB berfintkn evet en önemlisi sağlık 😇😇😇 sağlıklı olsun da evlat sonuçta 🥰 ben de hamile kaldıktan sonra az biraz forumlardan tahmin edenleri görünce şaşırdım ve meraklandım 😀😀😀
ZTB Beggg oy maşallah 🧿🧿 sağlıkla kucağına al inşallah 🤰🏻🧿 benden önce öğrenirsin cinsiyeti buraya yaz merak ederim 🥰🫶🫶🫶🫶
ZTB Rozii canım vajinal girdim ben hep. Reglim 2 gün gecikti test yaptım pozitifti. 3. Gün doktora gittim ilk öyle gördüm. Karından görünmezdi ama