[silindi] benim de düşük tehlikem vardı, 5.haftadan itibaren sabah akşam günde iki kez içtim, 15.haftamda gece tek doza düşürdük ve üç haftada rahmimde kısalma meydana geldiği için erken doğum riskine karşı iki doza çıkardık tekrar. Bunun yanında bir de haftada bir pruloton iğne vuruluyorum, hala kanama alanlarım var malesef. 21.haftadayım,birbirimize dua edelim arkadaşlar inşallah hepimiz bebeklerimizi sağ salim kucağımıza alırız