elifsen Bsra_1998 bana iğneye gerek duymadı çünkü 3,5 yaşında kızım var şükür. Adetlerim düzenliydi şükür, garanti olsun diye femara verdi. Adetin 11.günü 20 cm yumurta oldu. 2 gün sonra çatladı. O ara tuttu demek 😂
MelodyFairy Yarennasal kız benim de her zaman regl belirtim olurdu şimdi ne regl ne hamilelik ile ilgili belirtim var 🥹
Aysel_krdg elifsen hayırlı olsun canım sağlıkla gelsin bizlere de bol bol dua et canım benim de dış gebelik şüphem var
busrakorcan0607 elifsen benimde adetime 4 gün kala silik çizgi görüp yaptım hem de kan testi yaptırmıştım 48’50 çıktı 2 gün sonra 575 e yükselmişti sağlıkla alın kucağınıza ☺️🤰
elifsen Aysel_krdg Rabbim mübarek ramazan hürmetine isteyen herkese hayırlısını kolaylıkla nasip etsin
elifsen Kvser adetin 5.günü başlayıp günde 2 kez 5 gün kullandım. İnositol bir ilaç da verdi pcos var diye