elifsen Bat 14 benim. İnanılmaz bir sol kasık ağrısı vardı 2 gündür. Dün gece ve bu sabah test yaptım. Sizce var mı? Bu kadar erken çıkar mı? Bu arada pcos var bu ay femara kullandım
elifsen Zeynepozcan erken olunca yanlış mı diye korktum. Akşam kan vereceğim. Ultra hızlı gebelik testiymiş bu
Yarennasal elifsen benim de bat 14 hic belirtim yok bekleyeceğim günüm geçerse yapacağım bence testiniz pozitif Darisi basıma 🥹❤️
MelodyFairy Yarennasal kız benim de her zaman regl belirtim olurdu şimdi ne regl ne hamilelik ile ilgili belirtim var 🥹
ikizprensesannesi @elifsen Kesinlikle bu testler çok hassas bende İlk bununla yapmıştım🥹Tebrik ederim🌸
kadertugrul7 elifsen bence var ikisindede çıkmış çünkü test bozuk olsa birinde çıkmazdı bence hemen kan verin hayırlı sonuçlar alirsiniz inşallah 🤲❤️
Beren02 elifsen erken görmeniz çok daha güzel. Sağlıklı ve yerleşmiş bir gebelik belli ki değerler yükselmiş
Bsra_1998 elifsen yaa çok güzel bende de pkos var bu ay femera kullandım bugün kontrolüm vardı 2 tane yumurta oluşmuş 21mm boyutunda çatlama iğnesi vuruldum bugün ve Progestan başladı doktorum düşük önleyici
elifsen Bsra_1998 bana iğneye gerek duymadı çünkü 3,5 yaşında kızım var şükür. Adetlerim düzenliydi şükür, garanti olsun diye femara verdi. Adetin 11.günü 20 cm yumurta oldu. 2 gün sonra çatladı. O ara tuttu demek 😂