Gencoglugizem bnde devlette kürtaj oldum ultrasonda bakiolar sonra kürtaj diyip odaya almistilar ama 2 gün bekledim ilaçla da düşmedi kanamam da olmadı acil kürtaj olacaksın dendi bnde dedim neden hemn yapmadiniz bekledik kendiliginden ilaçla dusmesini ama bıçakla kesip alasim vardı o kadr agri çektim hep alttan hem ağızdan ilaç vermistiler olacağı yoktu kürtaj oldum 3 buçuk aylikti büyüktü yani o yüzden mahvolmuşum Rabbim kimseye yaşatmasın o bebegi gördüğüm zamani unutamiom 5 yıl oldu ama şükür Rabbim en güzelini bilio