Ayse_guney Yazmelegi_ hayırlı olsun bebişiniz sağlıkla güle güle kullansın inşallah memnun kalırsınız 🌹💐
Lilyum35 Dilan-M bende izmirde yaşıyorum acaba kampanya sizin oraya mi özgü internette fiyatlar farklı gösteriyor burada da baybmall var
Hmyraltnts Fundac Biz o arabayı aldık henüz kullanmadım ama çok beğendim kaliteli ve güzel duruyor fiyatı şuan ney bilmiyorum biz aldığımız sıra 6bindi
TariAlcarin catandgirlmom ben de balios beğendim hala almadık gerçi ama şimdi eezy twist alalım diye düşünüyoruz daha hafif diye ama hala kararsızım 🙃
Hmyraltnts Zynppp_0999 Henüz kullanmadım ama çok beğendim kaliteli duruyor kullanmak için sabırsızlıkla bekliyorum miniğimi🥰 Eğer almayı düşünüyorsanız bence alabilirsiniz. Biz pişman olmadık açıkçası🤷🏼♀️🥰
Hmyraltnts Fundac Evet ya trendyol da 10bin olan araba hepsi buradada 6bindi biraz fark var arada cidden niye öyle anlamış değilim. Kendi sitesine girip hiç bakmadım fiyatına orda nedir bilmiyorum 🤷🏼♀️
Fitifitifiti Chicco Goody Plus. Baya bi baktik gercekten hafifligi, tek elle acilip kapanmasi, cok yer kaplamamasi cok buyuk kolaylik. Sadece tek yonlu o da zaten pusetten sonra cocuk da buyumus oluyo etrafini izlemek ister diye dusunup sorun yapmadik.
Dilan-M gozderdal16 Babymall mağazası Antalya’dan. Baya uyguna geliyor şehrinizde varsa bakın isterseniz