Bende farabi kontrollüyüm belkide 30 kere acile gittim doğumada denk geldim 7 saat kaldığım oldu nstde hiçbir sıkıntı yaşamadım bir azarlama olmadı hep canım cicim şeklinde ilerledi denk geldiğim herkese sordum memnunlardı bende 39+2 yim hangi doktor denk gelirse ona gidiyorum çarşamba gününe kadar gelmezse çarşamba sezeryana alınacağım çatı muaynelerindede çok kibarlardı