Son haftalara kadar çatlamıyor zaten genelde ben lierac kullanmıştım arada aksatsam da genel olarak düzenli diyebilirim sonradan yanlarda ve alt taraflarda oldu çatlak ama beyaz olduğu için çok rahatsız olmuyorum. Şimdi de kantaron yağı başladım kakao yağı almayı da düşünüyorum en azından daha kötü olmasını engelliyordur diye bi şey kullanmayı mantıklı buluyorum