Minigininannesi FUNDA-ARIKAN suyu tutamiyorsunuz ve idrar gibi sıkışma vs olmuyor hiç hissetmiyorsunuz olduğunu sadece islaklikla anlarsiniz
FUNDA-ARIKAN çok kötüyüm ben en son konustuktan sonra dondurma yedim karnım çok ağrıyo öyle böyle uyumuşum uyandım şimdi yine ağrıyo gaz var karnımda tıkır tıkır ediyo karnım resmen doktora gitsemmi ya Bana fikir verin 😟😟😟
Gizemliana Valla benim ilk gebeliğim de Nisan fln nedir bilmiyorum ben bende direk 3 hafta daha doguma varken suyum geldi evde ve tamamen bitt sonra doguma