Kızlar 39+1 iz . Son 10 dkkada kaç kere tuvalete gittim geldim size anlatamam bebek hareket ettikçe altıma kaçırcak gibi oluyorum abdestim bozuldu 2. Kez abdest aldım bu gidişle 3 üde görcez heralde böyle hiç olmamıştı tuvalete gidiyorum 3-4 damla nerdeyse yapıyorum ama sanki yapmasam çatlıcam acaba suyummu geliyo doğummu başlıcak