OptOzen Tusse18 FQLİD PLUS kullanıyorum. İçerisinde çinko, iyot, D&B vitamini de var. İyotun olması tsh açısından iyidir.
Tusse18 Minis122 ben 6 da gittim kese büyümüştü 8 de çağırdılar ama 2 hafta sabredemicm Insan korkuyor oluşmazsa diye 😞
Minis122 Tusse18 her annede farklinoluyor cnm icini ferah tut 7 de gidebilirsin bende cok stres yapmistim. Şükür saglikli suan 22 haftaligiz ins sende hayirlisi ile. Duyarsin minigin kalp atisini
OptOzen Tusse18 Bu arada ilacı(Levotiron) erken saatlerde içmelisiniz. Önemli. Ben alarm kurup saat 8 de içiyorum mesela. Kahvaltı saatim 11-12 çünkü
babyasyanil Size tavsiyem ilacı için 3 saat sonraya kadar başka ilaç kullanmayın emilimini engelliyormuş. Benim 2 aydır inmiyor bu yüzden sonradan fark ettim:(
54_ebrkyu Hamileliğimin başından beri kullanıyorum şuan 38+5 im hala kullanıyorum ve hiçbir yan etkisini görmedim :))
Nursaygi Tusse18 4 aydır kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım senin hamilelikten dolayı bulanıyor olabilir. ☺️
Zeze03 Tusse18 merhaba levotiron kullanmissiniz banada doktor bugün yazdı siz doğum yaptınız mı ilacı kullanınca düştü mü deherler acaba cevaplarsaniz çok mutlu olurum 🙏 gebeligijiz nasıl geçti kendimi pek iyi hissetmiyorum
Tusse18 Zeze03 henüz doğurmadım 32.haftadayız 🙏🏼 hiç bir zararı yok hala kullanıyorum sabah erken alıp uyuyorum genelde bir iki saat sonra kahvaltı yapıyorum değerler hemen normale döndü her ay dahiliyeye kan veriyorum korkulacak bir şey yok hiç üzülmeyin
Sirine06 Levotrion 25 mg kullandım ama tsh gebelikte 2,5 olması gerektiği için dozum arttı ve 50 mg çıktım. bulantılarım var normal canım
minkmom_25 Tusse18 merhaba benimde Tsh 3.49 çıktı doktor tekrar tahlil aldı ona göre doz başlayacak 6.5 haftalık falan hamileyim bu kullanmadığım süre zarfında bişey olmuş mudur
KonuMankeni Kızlar tiroid ilacıyla kan ilacını nasıl kullandınız? İkisi de sabah aç ama birlikte içsem bir şey olur mu bilemedim
hbzkurtt KonuMankeni doktorum tiroid ilacını sabah aç karna demir ilacını öğlen aç karna kullan demişti
Gamzeli_03 Tusse18 ben iki hamilelik de ve sonrası da kullandım kullanıyorum mide bulantısı vs yapmıyor benim 100 mg hemde sıkıntı yaşamadım