Tusse18 Tsh 4.21 çıktığı için kullanıyorum herhangi bir sıkıntısını yaşadınız mı ? Mide bulantısı yaşıyorum ilaçtan mı gebelikten mi çözemedim bir de coraspin ile ikisini kullanan var mı
minigim1669 Tusse18 kuzum kronik hipotroidi hastasıyım. 10 senedir kullanıyorum ilacı hiçbir yan etkisini görmedim. Hamilelikte de gönül rahatlığıyla kullanılabiliyor. Değerim hamileliğin başında aynı senin gibiydi sonra ilaç dozunu yükseltti doktorum selenyum takviyesiyle destekleyip 1 ay gibi kısa sürede değerim sıfıra indi şükürler olsun. Sana tavsiyem kendine iyi bir dahiliye doktoru belirle ve her ay kontrollerini mutlaka yaptır 🥰
Tusse18 Minis122 iki gündür mide bulantılarım başladı 6 haftalığım henüz bebeğimi görmedim bende ilaç mı yapıyor acaba diye arada kaldım
Minis122 Tusse18 hamileliktendirr cnm tam 6 dan sonra basliyor bulanti ilactam hic etkilenmedim.ben. Devam ediyorum icmeye bulantimqrim geçti
Logu Haşimato tiroidim var ben 4 yıldır 25 mg kullanıyorum, şuan 31+4 hamileyim. Gebelikte tsh yükselmesin diye her ay endokrin kontrolüm oluyor.3 haftadır 50 mg çıkarttı doktorum. Bulantı vs yaşamadım ilaç kaynaklı. Gebelikten dolayı oluyor olabilir.
OptOzen Tusse18 Ya anlamadım. İlk tahilim 6,02 çıktı, tekrar farklı bir yerde tahlil verdim 3 saat sonra o da 3,29 çıktı. Onu baz aldık. Kullanmamda bi sakınca yokmuş, az bi doz başladı doktorum işte. 1 ay sonra kontrol dedi. Size ne dedi?
Tusse18 OptOzen farklı yerlerde sabah aç ve diğer saatlerde farklı çıkabiliyormuş değerler.daha önce tiroid sorunum olmadığı için gebelik sebebi ile yükselmiş korkulacak bir değer değil dediler hem dahiliye hem kadın doğum ne olursa olsun ilaç olunca insan kafaya takıyor.İki gün önce gittik kontrole kese var henüz bebeği göremedim 8.haftada çağırdılar iki hafta nasıl beklerim bilmiyorum 😏
OptOzen Tusse18 evet benim doktorum da öyle söyledi. Benimde gebelik öncesi normaldi hep değerlerim. İlaç başlamasak bile olur fakat az bi doz başlayalım zararı olmaz dedi. Bende kalp atışı için haftaya gideceğim. :))
OptOzen OptOzen bu arada kullandığım folik asit ilacımın içinde iyot olması da bi avantajmış öyle söyledi doktorum. İyotlu olması iyi dedi.
Tusse18 Minis122 ben 6 da gittim kese büyümüştü 8 de çağırdılar ama 2 hafta sabredemicm Insan korkuyor oluşmazsa diye 😞