Ecemakkuzu kesinlikleeee öyle ☺️ Oğlum 2.5 aylık oldu ben şuan uyurken özlüyorum birisi varsa dinleneyim diye 2 saat fln uyuyorum o zaman bile vicdan yapıyorum bırakamam Allah bırakıp işe gitmek zorunda olanlara kolaylık nasip etsin inşallah çok zor 🤲🏻