AtlaSeda yazınca bir şey çıkmıyor, acaba hala çalışmaya devam ettiğim için olabilir mi ? Bugün sgk yi arayıp durumu anlattım, çalıştığım yere bu konuda güvenmediğimi sisteme işleyip işlemediklerini sordum. İşlenmiş görünüyor dediler. Umarım bir sorun yaşamam, resmen bunu düşünüp duruyorum.