SinemSzgn dilaraturan 24+4 kızım olucak bende göbeğimin aşağıda olduğunu hissediyorum dün kontrolüm vardı doktora sorduğum da normal dedi herhangi bi sorun yok dedi sizde içinizi rahat tutun.