dilaraturan Kızlarr 27+5 haftalık gebeyim ve bebgim erkek göbegim aşıgda göbegi aşıgda olanlar varmı benim gibi?
Sulte dilaraturan benimde asagida 2. Gebeligim oglan ilk vebegimde oglandi ve 9 ay boyunca asagidaydi hatta gelmek bilmedi sezeryan oldum ilkini buda sezeryan olacak beni gorenler dogurcan diyordu karnim rahmime inmisti resmen bir butun olmustu korkma yani asagi yerlesmis olabilir
monagra dilaraturan beeeen. 30 haftalık hamileyim, karnım sivri ve aşağıda 😂 yanlarım ve mide kısmım bomboş nerdeyse. Bence biraz vücut tipiyle de alakalı ya, ben kilo aldığımda da alt karnım dolar sadece. Üstümde kaburgalarım belli olur hep
husnatskn dilaraturan 33+4 haftalığım Benimde göbeğim aşağıda hiç yukarı da çıkmadı 🙈 ama kızım olacak 🙂🎀
Sinemino 27+6 benimde erkek aynaya bakınca benimde yukarda sayılmaz. Aşağıda duruyor şimdilik. Sanırım biraz daha büyüdükçe yukarı çıkacaklar. Kontrollerimde de bi sorun gözükmüyordu. Demekki normal bi durum olabilir
dilaraturan Sinemino ben daha kontrle gitmedim soruyorum hep olabilir diyorlar ben yine erken doğumdan endişeliyim
dilaraturan dlndln benim randevuma daha iki hafta var o yüzden doktorunuz ne derse bizede söylermisiniz o zmana kadr içim rahatlasn :)
dilaraturan Sulte ya bana aşı yaptığım ebem söyledi bebeğin biraz aşıgda dedi derkende ama bişe olmaz dedi beni korkuttu ilk gebeligim
dilaraturan monagra bende zayıf bir insanım dediğiniz gibi olabilir çok şükür sancım yok kanmamam felan da yok iyiyim içimi rahtltggnz için teşşkr. edrm
Sulte dilaraturan bisey olmaz kontrolde sorarsin doktoruna zaten bi durum olsa doktorun soyler ilac verir kimi vebek asagi yerlesiyor iki gebeligimde oyle benim
Omermomm_ dilaraturan aşkım biraz daha büyüyünce karnım bacaklarıma inecek gibi çocuk şimdiden içimde oturmayı öğrenecek bebeği oturur pozisyonda doğurcam diye korkuyom😂🙈
Eminedmghcgllr dilaraturan 28haftaligim karnim asagida.millet erkeb dogar bu diyorlar.doktoee herseyin gayet normal diyor bakalm.🤣🤣