brcuclkn YelizMami belirsizlik insanı daha da yoruyo gerçekten hareketlerini takip et diyo doktorum sırf hareketini takip ediyim diye uyumak bile istemiyorum ki zaten uyuyamıyorum da kasılmadan
brcuclkn Betul3425 aynen canım acaba sancımız açılma için yeterli mi degil yoksa vücudumuz mu müsait degil anlayamadım böyle de kasılmaktan çocuk yoruldu heralde içerde
brcuclkn Esmakiral benim ki yatış versem suni sancı da versem ne zaman açılma olur bilemem diyo günün varken kendi açılmanı bekleyelim diyo ama ilerlemiyo her kasılma da çömelip kalkmaktan bacaklarım tutmuyo artık bamyoda sıcak sudan belim yandı sanırım
brcuclkn Betul3425 ben nişanım gelince bu kadar bekleyip uzun sürcegini düşünmemiştim en fazla 1 gün çekerim diyodum ama 4 gündür kıvranıyorum