brcuclkn Annem canım sabaha karşı gittim nst muayene derken sancılarımı evde çekmek istedim geldim uykusuz oldugum azcık uyuyum dedim onda da sancım resmen kalmadı uyuyunca bende heveslenmiştim devamı gelir bugun diye
brcuclkn Htcmstfomer maşaallah valla ☺️ Ben evdeyim sancım adet agrısı gibi arada sıklaşmadı artmadı daha bekliyprum bakalım
brcuclkn Rabia54 canım yazamadım kusura bakmayın Allah razı olsun gittim 1 parmak açıklıkla geri eve geldim sancımın artöasını beklıyorum
brcuclkn Elfayldzl2016 bemde ilk kanama şeklinde nişanım geldi daha sonra da pıhtı gibi kahverengi lekem gelmeye devam etti
YelizMami brcuclkn anladım canm benimde aynı şekilde nts de de sancım çıktı ama geçiyor devamlı gelen bi sancım Yok son 9 gün bakalım bekliyoruz gelmezse ne olucak bilmiyorum 🤦♀️
brcuclkn YelizMami aynen canım bugun yine gittim düzenli sancım var ama açıklık aynı bekleyelim dediler her an gelebilir diyolar ama gelmiyo 😂😂
YelizMami brcuclkn kaç gü kaldı suan peki 😂 Valla benimde gelmiyor ama 2 saattir belimde bi agrı var geçmedi henüz
Betul3425 brcuclkn cuma günü aynı şeyi yaşadım resmen. Düzenli ve 100 çıktı sancım nst de ama açılma 2 cm olduğu için eve gönderdi dr. Ve hala doğmadı bebeğim 40+1 olduk 😕
brcuclkn YelizMami 39+1deyim canım ben resmen çocuk çıkmak için çok çabalıyo ama benım açılmam yok sürekli kasılmam sancım var ama ilerlemiyo
YelizMami brcuclkn gerçekten aynı şekildeyiz Cuma gününe kadar gelmezse gene kontrole gidicem vajinal muane yapıcak doktorum kesin Bebek kanala girmiş mi açılma varmı diye bakıcam hiç bir Yoksa ne olucak bilmiyorum 🤷♀️
brcuclkn YelizMami belirsizlik insanı daha da yoruyo gerçekten hareketlerini takip et diyo doktorum sırf hareketini takip ediyim diye uyumak bile istemiyorum ki zaten uyuyamıyorum da kasılmadan
brcuclkn Betul3425 aynen canım acaba sancımız açılma için yeterli mi degil yoksa vücudumuz mu müsait degil anlayamadım böyle de kasılmaktan çocuk yoruldu heralde içerde
brcuclkn Betul3425 ben nişanım gelince bu kadar bekleyip uzun sürcegini düşünmemiştim en fazla 1 gün çekerim diyodum ama 4 gündür kıvranıyorum
Esmakiral brcuclkn valal benim doktorum öyle bir durumda hemen beni arıycaksın hastaneye geliceksin burda çekiceksin ağrını dedi.evde beklemek yok dedi
brcuclkn Esmakiral benim ki yatış versem suni sancı da versem ne zaman açılma olur bilemem diyo günün varken kendi açılmanı bekleyelim diyo ama ilerlemiyo her kasılma da çömelip kalkmaktan bacaklarım tutmuyo artık bamyoda sıcak sudan belim yandı sanırım