gayecee brcuclkn nişan ne demek 🙈 doktora ne zaman gideceksiniz şu an ağrı çekiyormusunuz bende stres oldum 😐
brcuclkn gayecee nişan dogumdan önce hafif pembelikte gelen bi kanama canım kişiye göre nasıl olur bilmiyorum ama şu an belimden kuyruk sokumuma kasıgıma dogru bi agrım var ama çok degil
Sinmn brcuclkn nişan gelince hemen Doğum olmayabiliyor.. sancılarınızı kontrol edin, eşit zaman aralıklarında gelirse Doğum sancısıdır.. kimileri sancıyı evde çekiyor ama bence hastanede gözetim altında olmalı.. nasıl isterseniz ☺️ Doğum sancısı başlamazsa da sabah bilgilendirin doktorunuzu, Benim doktorum kontrole çağırmıştı mesela
brcuclkn Sinmn aynen canım ben biraz evde artmasını bekleyenlerdenim sanırım ☺️ Sabaha kadar artış olmazsa doktoruma söyleyip ona göre hareket edicem artık
AyteNil brcuclkn arkadaşlar nasıl içiniz rahat evde bekleyebiliyorsunuz anlamıyorum benim doktorum büyük risk demişti evde nişanı suyu sancısı gelipte bekleyenler için ya anormal bir durum varsa ya size veya bebeğinize bişey olursa herkes bişey söylüyor amenna ama akıl verirken içiniz nasıl rahat ediyor böylesi konularda ben çok korkarım şahsen hemen doktora gidin derim en fazla valla 🤔🤷🏻♀️🙄
brcuclkn AyteNil canım şu an bebegimin hareketlerini hissediyoruö geciktirmeden bende gitcem zaten sadece biraz evde bekleyip kendımı kontrol etmeye çalışıyorum
Marisol AyteNil su gelince gidilmeli evet ama her yerde nişan gelince acele etmeye gerek yok diye okudum. 3 gün içinde doğum başlarmış...
AyteNil brcuclkn muhakkak sen kendini bilirsin tabi ama genel olarak söyledim bazen burda okuyorum gerçekten doktorculuk oynayan insanlara denk geliyorum çok önemli konularda kesin bilgi yayalım şeklinde konuşanlar yaşı küçük olup fikir isteyenlere hiç çekinmeden söyle yap böyle yap veya ben şunu yaptım söyle iyi geldi vs vs bu liste uzar gider demek istediğim naçizane herkes fikrini söyler tamam ama net konuşup bunu ye şunu yap demek yada şu saatte git hastaneye demek ne kadar doğru onu sorguluyorum ya sana iyi gelen ona iyi gelmezse yada hastaneye gittiğinde çok geç olursa ben en çok bundan korkuyorum bi başkası benim yüzümden zarar görsün istemem açıkçası büyük sorumluluk 🤔🙄🙁
Kaderyas0327 brcuclkn evet hadi gözün aydın kaç haftalıksın ben 40+1 im ne nişan ne su hiç bieşey yok 🤷🏼♀️
brcuclkn AyteNil tabiki sende haklısın büyük bi vebal altındayız cevaplar verirken inşaallah hepimizin gönlüne göre olur herşey 🙏
AyteNil Marisol valla benim geçen haftalarda geldi nişan hemen dr a gittim doktorum hayret dedi evde beklerler de genelde dedi ordan konu açıldı yani herkesin kendi düşüncesi şahsen ben böyle bişeyi buraya yazmaya kadar zaman bulamam herhalde biraz tezcanlıyım o ara hastaneye gitmiş olurum diye düşünüyorum 🙈😊 yani söz konusu bir can bir bebek açıp bakamıyorsun iyi mi sıkıntı varmı diye hep tedirgin oluyorum bişey olurda hissedemezsem diye 🤷🏻♀️ Tabi herkes aynı değil bu benim yapım eskisi gibi değil artık bütün imkanlar varken riske atmam asla 🙋🏻♀️
AyteNil Marisol ha birde nişan gelince hemen de olabilir on gün sonrada dedi benim dr onun net bir süresi yok dedi bende burda okumuştum üç gün bir hafta arası diye müthiş endişe yaptım ha doğurdum ha doğurcam derken bir haftayı geride bıraktık çoktan 😊🤷🏻♀️
Annesininbalbocugu brcuclkn Hayırlı olsun canım Rabbim inşallah tez zamanda kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏼 Hayırlı haberlerini bekliyorum Bizede dua et doğumhane ye girince kime nasıl dua edersen kabul olurmuş 🤗
brcuclkn Annesininbalbocugu inşaallah canımm inşaallah 🙏 ben şu an daha yolun başında mıyım degil miyim bilmiyorum ama hepimiz hayırlı saglıklı bi şekilde kavuşuruz yavrularımıza
brcuclkn AyteNil valla ben de sabırsızlanıyorum gitmek için heyecanımı tutmaya çalışıyorum olur ya sancım kaçar 😂 aynen nişan bi dogum belirtisi ama günü yok snuçta