minigim1669 ben diyetle kontrol altına alamadım çünkü tam anlamıyla diyete uyamadım da. O yüzden insülin vurdum hep. İnsülinin öyle korkulacak Bi yanı yok. Benim değerlerim de hemen hemen sizinki gibiydi. Sonra kendi doktorum şunu dedi, bazen gebelerim diyet yapıyor ama çok aç kalıyor halsiz düşüyor mutsuz oluyor, onun yerine vur insülini kendini de aç bırakma. Tabi yine de abartmadan yemek lazım. Ben bugün son insülinimi vurdum. Bi aksilik olmazsa sabaha doğumum olacak çünkü