etkafa üstünüz derken o kısmı anlamadım 😄 epiduralden önce ara ara giriyor ama dayanabiliyorum hemşire dedi istersen yapalım bende kendime güvenerek yok dayanıyorum şuan istemiyorum dedim 😄 sonra eşimle aşağı indik sigara içmeye öyle bi ağrı giriyor sadece eşimin kolunu sıkıyorum yaklaşık 30 sn kadar sürüyor yukarı çıktım sıklaştı suyun altına girdim yok dayanamıyorum az önceki acıyla aynı değil çağırdık hemşireyi hemen yaptılar hemende acısı kesildi gecede hiç uyumadığım için ben direk uyumuşum bi gözümğ açtım 7 8 hemşire başucumda doğum başladı dediler o şekilde doğum gerçekleşti sancı hiç hissedilmiyor asla ama zaten bebek geldiğinde o ıkınma hissi oluyor doğru yönlendirildiğinde zaten hemencecik doğum oluyor bide bildiğim kadarıyla zaten 6 7 cm açılma olunca epidural yapmıyorlar türkiyede öyle diye duydum hiç sorun değil aklınıza ne takılırsa sorabilirsiniz yardımcı olurum