Ben 2 gün önce normal doğum yaptım devlet hastanesinde gece doğuma girdiğimde anestezi doktoru gelip vurmak istemedi, sabah 8 de nöbet değişimi oldu ben 10 cm açıklıktaydım nöbet değiştiren doktor geldi vurdu ve sancımın hepsini bitirmiş olsamda iyiki yaptırmışım çünkü doğum anında rahat ettim en azından. O sancı olayı inanılmaz zormuş ben hiç bilmiyordum. Dışarıdan yırtığım olmadı ama kesi atıldı , içeride yırtılma olmuş . Ama ben o sın andaki epidürali olmasam o yapılan bir sürü müdahale var rahat bir şekilde izin veremezdim ona eminim