guliii Slaedz kaçıncı haftada oldu doğum, tek yumurta ikizi de daha zor şükür atlatmış evinize dönmüşsünüz
guliii Slaedz evet yani ben ikiz sürecini bilmediğim için normal istiyorum falan dedim de şimdi anlıyorum gününde doğsunlar da 🤲🏻 Sağ olun