Slaedz
Slaedz bende riskli gebelik Zehra hanıma gidiyorum ama asistanı bakıyor ondan da memnunum da, doğum süreci nasıl oluyor doktorlar doğuma giriyor mu iki normal doğum yaptım bunuda normal isterim dedim buraya gel dedi doğuma doktor , ben arada bi oraya geliyorum genelde yaşadığım şehirdeki eğitim araştırma hastanesine gidiyorum