Symyzci Kalp atışınızı ne zaman duydunuz acaba dün doktora gittim tam 6 haftalık alttan baktı ama yine de kalp atısı görmedi küçük oldugu için olabilir dedi ama iki gün sonra tekrar bakıcam diyip betahcg istedi 13257 cıktı değerim böyle bişey yasayan var mı
Sahdormommy Symyzci ben yaşamadım ama burda böyle olan kişiler var yani daha küçük 8 haftaya kadar duyulmaması normal diye biliyorum umarım hayırlısı ile duyulur canım keseyi ve bebeği gördünüz mü pekş
dilay_06 Symyzci korkmanıza gerek yok bebeğin döllenme tarihiyle alakalı beta zaten yeterince yüksek ikiz bile olabilir 😂
Sedefibrahim Symyzci bende 6.haftada duymadım sadece altıncı haftada kese görünmüştü 7.hafta bebek ve kalp atışını duydum kötü düşünmeyin sizinde duyulur inşallah
Aysee1123 Ben 6 da duymuştum alttan fakat oda zaten varla yok arası birşeydi çok azdı. Daha sonra duyanda oluyor herkesin farklı.
Symyzci Aysee1123 doktorum biraz endişelendirdi beni ve genel olara çok fazla olumsuz gidiyor olumluyada dönse değiştirmeye düşünüyorum
Symyzci dilay_06 yorumunuz moralimi yerine getirdi dediğiniz gibi olsa keşke çok isterim ve teşekkür ederim 😇🙏🏼
Gmzkzk Symyzci benide ilk doktorum dış gebelik diyip cok korkutmuştu hemen başka hasteneye yönlendirdi 4+5 de keseyi göremedi 2 gün sonra gönderdiği hastnede 5+1 de görüldü kalp atışıda 7 haftasında duyuldu inşallah sizde güzel haberler alırsınız şuan 15 haftalık
Symyzci Gmzkzk inşallah sağlıkla kucagınıza alırsınız 🙏🏼 bende kaygı bozuklugu var ve doktoruma söyledim ama aşırı olumsuz konuşuyor normal zamanda bile kilom var biliyorum ama biraz motive edici olsa belki daha iyi olucak umarım bir dahaki sefer de duyulur
-Annem Symyzci SAT tarihimizle ultrason farklı olabiliyor. Benim ilk karın muayenemde bir hafta ileri göstermişti ultrason. Kalp atışı için gittiğimde olması gereken haftayı gösterdi ama doktorum dinletmedi sadece pozitif demişti mesela. O zaman da 6+4 tü haftam. Güzel düşünmeye calis umarım güzel haberler alirisn
kadertugrul7 Symyzci 6+2deydi ben gittigimde kesede kalp atisida duyuldu görüldü ama bazen hemen duyulmayabiliyor o yüzden 1 -2 hafta daha bekletebiliyorlar
Gmzkzk Symyzci doğumdan sonra veririz inşallah bende 168 boy 84 kgyim 15 haftalık bebiş banada herkes kilolu olduğumu söylüyor morel bozmak için ama duymuyorum bile insanlar cok kötü kalpli olabiliyor kilo bu alınıp verilir hamile hamile niye üzerlerse 😂
tubimom Symyzci korkma canım benim malesef doktorların bazıları halden anlamıyor sen dua et iyidir minik❤️