[silindi] merhaba isim eğitimi aldım yazdığınız için sormak istiyorum bizde de bir kayınbaba ismi mevzusu var. Şimdi biz 2 isim koyup kulağına kayınbabamın ismini okumasak kendi beğendiğimiz ismi okusak kayınbaba ismini sadece kimliğe yazdırsak yine de enerjisini alır mı ?