Benim ismim babannemin ismi. Babannem hayatında hep türlü türlü hastalıkla mücadele etmiş hep birilerinin derdine koşan ama ona kimsenin koşmadığı bir hayat geçirmiş. Genç yaşta da vefat etmiş o öldükten 6 sene sonra ben doğmuşum babam onun adıni vermiş. Maşallah şu an burnum boktan çıkmıyor 😂 hep hastanelerdeyim çok şükür öyle riskli bir hastalığım yok ama sürekli hastanelerde sürünme ile geçiyor uzun yıllarım. Herkesin yarasına yarabandi olurum ama benim yaram kanar durur bir Allah kulu demez gel yardım edeyim 🥲 yorumum gayet açıklayıcı oldu bence 😂