Bugün sezeryan tarihim belli oldu hanımlar. Bu güne kadar korkum yoktu ama bugün biraz korktum eşimide almicaklarını öğrendim hastanenin. ilk doğumum ve yalnız gibi hissetmekten korkuyorum. Uyanık olucak doktoruma çok güveniyorum ama yalnız da hissddiyorum. Soğuk masada falan yatarken basınç çekiştirme falan hissedermiyim acaba inşallah çok hissetmem özel nedenlerden dolayı sezeryan olucak güzel şeyler duymaya çok ihtiyacım var. Ve Allah hepimize kolaylıklar versin ne normali ne sezeryanı doğum asla kolay bişey değildir hanımlar ve gerçekten güçlü olduğumuzu düşünüyorum.❣ 19 mayısda geliyor bakalım 38+5 de❣