Mrnpk tkuubra ben zeynep kamilde önce muayne oldum sonra bi numara verdiler burdan randevu almamı istediler aradım ama hattı düşürmek çok zor sürekli aramak gerekiyor en son ulaştığımda randevu vermedi ama regl olduğum gün arayıp randevu almam gerektiğini söylediler. Regl günü aradım reglimin bittikten sonraki gününe randevu verdi. Hiç beklemedim yani bana göre ayarlandı. Yedi ay sonraya vermesi garip olmuş çünkü bu çekim sizin reglinizden hemen sonra hiç ilişkiye girmeden çekilmesi gerekiyor yedi ay sonraki ramdevu sizin hangi gününüze gelecek belli olmaz ki… yedi aya kim öle kim kala belki çocuğunuz bile olur o zamana kadar 🥹
hellopeaple tkuubra bende kadıköy sonomed de çekildim, asla narkozs falan gerek yok acı diye bişey yok sizi korkutanları dinlemeyin. İmkanınız varsa sonomedi gözü kapalı öneriyorum.
Gamze1454 Bende rahim filmi çektirdim ama aneztezi oldum bende özelde yaptırdım tüplerin tikaliydi şimdi tüplerimin ikiside açık 2700 TL verdik
Selin2827 Merhaba fikir olması için yazıyorum Şişli echomarda çekildim çok aşırı memnun kaldım ağrısız oldu hiçbir şey hissetmedim bir ay sonra hemen hamile kaldım aşırı ilgili bir yer herkese tavsiye ederim
Ysmnpmk tkuubra var canım ama genellikle araştırma hastanelerinde var mutlaka baktır bak ben kaç sene sorunumuz yok niye olmuyor diyodum megerse varmıs detaylı incelenince cıktı😊zaten bölümün adı tibbi genetik
tkuubra Ysmnpmk başakşehir çam sakura hastanesine randevu aldım hem kendime hem eşime, talep ettim daha doğrusu boşluk bulamadım. Şimdi randevuya gittim diyelim direk test mi yapacaklar? Gittiğimde nasıl oluyo, ne demem gerekiyo?🙈
Ysmnpmk tkuubra genetik test vermek istiyoruz dersin doktora kayıpların oldugunu ama neden oldugunu bilmediğini açıklarsın bide pıhtılaşmam varmı onu öğrenmek istiyorum dersin senden kanında 2sinede bakılır eşininde zaten kromozomuna bakarlar sadece kan vermeye yollicak sonucu biraz geç çıkıyor ama hiç değilse sorun varmı onu ögrenirsiniz belkide sende pıhtılaşma var o yüzden gebelik kayıpları yaşıyorsun . En yakın zamanda baktırın belki vesile olurum sorunu bulursunuz🤲🏻🥰ona göre yol çizersiniz
Ysmnpmk tkuubra hemen yolluyolar kan almaya canım hiç oyalamıyor muayene olma olayıda yok zaten kan verip gidiyosunuz
cansbade tkuubra 700 liiraya çektirdim 3 aralıkta istanbul fındıkzadede ve suan hamileyim oraya gitmeni öneririim canım
Mummyy20 tkuubra geçen sene nisan ayında özel hastanede 1500 tlye çekilmiştim, anestezisiz. Malesef özelde fiyatlar yüksek, devlette sıra gelmiyor
tkuubra cansbade şimdi aradım canım 900₺ olmuş ve regl bitiminde arayın dediler. Oraya gideceğim en yakın orası bide google yorumları çok iyi.😇
cansbade tkuubra evet elif hanım yapıyor çok iyi. Piyasaya görede en düşük 3 aralıkta çekildim 27 şubatta hamile oldugumu öğrendim 5 haftalıktı insallah sizede ugurlu gelir Allahın izniyle bebişe kavusursunuz
tkuubra cansbade inşallah rabbim sağlıklı sıhhatli kucağınıza almaya nasip eder.😇 bir soru sormak istiyorum merak ettim, rahim filmi çekindiğiniz ay korunmanız gerekli miydi?