Ysmnpmk herşey için çok teşekkür ederim. Benim aşılama değil aslında şöyle anlatiyim. Ben hamile kaldım maalesef düşük oldu. 1 sene olucak deniyoruz ama hamile kalamıyorum. İnfertilite bölümüne randevu alma sebebim rahim filmi içindi ve detayla kan tahlilleri için. (Ben rahim filmi randevusunu hemen verirler zanettim yoksa uğraşmazdım infertilite bölümüne randevu almayı)
Velhasıl bugün kan tahlillerimi verdim enabızdan baktım hepsi gayet normal. Eşim için de bir kaç test istediler haftaya da o yapıcak. Öyle yani🙃 sizin paylaşmış olduğunuz yeri ben pazartesi günü arayayım, adetime 10 gün falan var sanırım önden bilgi almış olurum.
Yani herşey denedim hamile kalmak için, soğan kürü, folik asit, mfk günleri, ayda sadece 1 kere, gün aşırı. Yani her türlüsünü denedim olmadı. Rahim filmi kolaylaştırıyo diye okudum çoğu yerde güzel yorumlar var. Birde onu deneyeyim dedim. İnşallah bu sefer olur, umudumu kaybetmek istemiyorum.😇