Benim de bebeğim 2 hafta geriden geliyor olarak çıktı geçen haftadaki muayenede. Yakından takip istendi. Haftaya çok korkuyorum ne çıkar ne karar alınır, o fark açılmış mıdır diye. Ben çok iştahlı birisi de değilim ki sürekli şunları bunları yiyemiyorum. Esasen yemekle mi ilgili ondan da emin değilim sağ arter damarda çentik var bebek her halükarda küçük ve minyon olacak gibi. Sağlıkla ve vaktiyle doğmasını çok istiyorum her anne gibi, kilo sonradan aldırılır belki. Ama şimdi 30. Haftadayım doğum haftasına yakın değilim ve korkuyorum.